tisdag 19 augusti 2008

[så trött]

Så himla trött idag, somnade nästan framför datorn på jobbet och har en hel excel-fil som jag känner att jag får göra om imorgon för jag litar inte på att jag gör ett bra jobb i dvala, dessutom är jag något perfektionistiskt lagd när det gäller mitt jobb.

Körde styrka idag på lunchen, idag fick benen och nedre ryggen jobba, det var otroligt skönt! Mina muskler behöver verkligen lite utmaning.

Middag idag blev goda chili con carne rester med lite turkisk yoghurt. Satte även i mig en grekisk efterätt i form av turkisk yoghurt, akacia-honung, hackade valnötter och kardemumma.

Jag tänkte tända lite ljus nu och lägga mig under täcket i soffan och läsa i min bok, den är så spännande. Hoppas jag inte somnar alltför snabbt bara.

Imorgon ska jag försöka skriva något lite mer inspirerande. Håll ut. Just det, imorgon ska vi förresten på möte om vår 4:a som är under byggnation (8 minuter med buss eller cykel från hornstull). Det blir jäkligt nice att få kolla på lite roliga tillval.
(Linne: Gina Tricot, Jeans: Fornarina)

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Hej!! Vilken fin bild!

Nu har jag också handlat "Luftslottet som sprängdes". Jag har även beställt Liza Marklunds senaste pocket "Livstid". Läser du något av henne än? Jag tycker nog inte att hon är så jättebra, men det är lättlästa böcker och det är intressant att följa Annika Bengtzon :)
Såg just att hon ska ge ut ännu en bok i år. Den damen har minsann inte skrivkramp.

Apropå det, hur går det med författarkortleken? Jag har skrivit typ fem kort, på åtta månader. *hehe*

Linda sa...

Hej!

haha, tack! :D

Vad BRA att du köpt luftslottet som sprängdes för den är sanslöst spännande!

Håller med dig om Liza Marklund. Har den röda vargen i bokhyllan som jag har tänkt att läsa när jag är färdig med den här men de första böckerna Liza släppte var de bästa, nu är de inte lika spännande längre.
Varför kan det inte finnas fler författare som Stieg Larsson?
Annars är Jens Lapidus också ruggigt bra, väntar på att hans senaste bok ska komma ut som pocket. Hade du läst snabba cash?

Jag har skrivit 2 kort bara! Men fick så jäkla tråkiga teman så det kändes inte alls roligt att skriva! Har du fått några roliga teman?